МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ (МДЖ) » Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясы
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын-орталығымен"
кмм
Қабылдау бөлімі :
+7(72836) 3-08-33
Есепші бөлімі:
+7(72836) 3-08-33
Нашар көрушілер
нұсқасы
07
сентябрь
2021

МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ (МДЖ)


  «БЕКІТЕМІН»

Алматы облысы Ескелді ауданы«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясымектепке дейінгі 

 шағын-орталығымен»КММ

 директоры

_________________  Ұ.Ә.Тазабеков

 «___»  ________ 2020/2021 оқу жылы

МЕКТЕПТІҢ   ДАМУ   ЖОСПАРЫ (МДЖ)


БАСЫМДЫҒЫ: Оқушылардың функционалды сауаттылықтарын дамыту  арқылы білім сапасын көтеру

 ОҚЫТУ МЕН ОҚУДАҒЫ  МАҚСАТЫ

Күтілетін нәтиже

* Жеке тұлғаны дамытуға бағытталған сапалы біліммен қамтамасыз ету

*         Оқушылардың пәнді терең түсіну қабілеті дамиды, алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана біледі.

 



МДЖ-да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді  бағалау (эвалюациялау)

2021-2022 оқу жылы


Іс-шара

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Жауапты

мерзімі

Ресурстар

мониторинг


1/1

«Таллис» сауалнамасы.Мектеп оқушыларынан, ата -аналарынан, мұғалімдерінен сауалнама алу.

Мектепті  дамытуда ата- ана, оқушы, мұғалім кері байланысын қолдана білу.

Сауалнама арқылы мектепті  дамытудағы негізгі мәселелер анықталады және шешімін табады

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, тренер мектеп     әкімшілік

Жыл бойы

Сауалнама

(алынған сауалнамалармен салыстыру)

диаграмма

Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар


1/2

«Кәсіби тәжірибе алаңы» қоғамдастығының жұмыс жоспарын  құру және талдау   (МДЖ)

Мектептің  даму жоспары  және атқарылатын  жұмыстармен  танысады.

«Кәсіби тәжірибе алаңы» жоспары құрылады.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі    мұғалімдер,тренерлер

 әдістемелік орынбасары 


қыркүйек

Кәсіби  құзыреттілік талаптары

Қоғамдастық жоспары

Мектеп  мұғалімдері

МДЖ жоспары



1/3

Педагогикалық кеңес өткізу.

Мектеп ұжымын даму жоспарына енгізуге бағытталған ұсыныстармен таныстыру. Тәлімгерлерді бекіту туралы педкеңеске ұсыныс енгізу

Мектеп ұжымы даму жоспарымен  танысады.

Мектеп директоры, әдістемелік орынбасары 


қыркүйек

Мектеп мұғалімдері, таныстырылым-слайд.

Хаттама.

«Тәлімгерлікті бекіту» туралы бұйрық.


1/4

Жаңа үлгідегі 

 Жалпы   мектепішілік ата-аналар жиналысы.


Ата-аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихаттау

Ата–аналардың 100 % мектепке енгізілетін өзгерісті қолдайды

Мектеп директоры, сынып жетекшілер, тәрбие  жөніндегі орынбасалары

қыркүйек

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Басшыға арналған нұсқаулық 

Ата-аналар.

Zoom  платформасы Хаттама.

1/5

Қоғамдастық жұмысы.

Телефон байланыстары желілік қоғамдастығын құру

Электрондық хат алмасуды ынталандыру

Электрондық жарнамалық аңдатпаларды тарату

Әріптестер арасында үнемі желілік  тәжірибелік қарым-қатынас орнатылды (электрондық пошта, Skype ,Agent арқылы).


І,ІІ,ІІІ деңгейлік курстан өткен мұғалімдер, тренерлер

Үшінші апта

Электронды

пошта.

Кездесу фотолары, видео материалдар, электрондық пошта,  zoom платформасы

1/6

Тәлімгерлердің және коуч- топтың кеңесі.

Өзгеріс  енгізуге бағытталған тәлімгерлік пен коучинг  жұмысын жандандыру.


Тәлімгерлік пен өзгеріс енгізуші  топтардың  (коуч-  топ жетекшілері) бірлесіп  жұмыс жүргізеді.

Кәсіби қоғамдастықта білім алушылар сұрақтары анықталады


І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалімдер

әдістемелік орынбасары .

Үшінші апта

«Коучинг пен тәлімгерлік» бейнеролик.

Слайд

презентациялар

Тәлімгерлік жоспары


2/1

Кәсіби қоғамдастықтың отырысы.

Күнделікті сабақтарға қатысу, нәтижелерін талдау және жаңа технология элементтерін пайдалануға ұсыныс беру. Коучинг пен мониторинг бағдарламасын жоспарлау.

Сабақ талдауда мұғалімге қойылатын талаптар белгіленеді.

Коучинг жоспарларымен танысады.

І деңгейлік мұғалімдер, тренерлер, мектеп әкімшілігі

Қыркүйек-

Басшыға арналған нұсқаулық.

Педагогикалық қызметкерлеріне қойылатын ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТАЛАПТАРЫ.

Жоспар.

Сабақты талдау үлгісі.

2/2

Сабақты зерттеу- заман талабы   

Мектеп мұғалімдеріне  таныстырлады

Мектеп мұғалімдері сабақты  зерттеу әдісімен танысып, өз тәжірибелеріне қолданады

Тренерлер


І, ІІ, ІІІ  деңгейлі мұғалімдер әдістемелік орынбасары 

қыркүйек

таныстырлым

Кері байланыс

2/3

 Іс     әрекетті зерттеу қатысушылардың жұмысын жоспары


Зерттеу әдісін мектеп  мұғалімлерінің  тәжірибесіне  енгізуіне  ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану

Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне іс әрекетті зерттеу әдісін қолданып,    сабақ жоспарлау жүргізіледі

Тренерлер


І, ІІ, ІІІ  деңгейлі мұғалімдер, әдістемелік орынбасары  

қыркүйек

Бейнежазба

Зерттеу сабақтары



Кері  байланыс


2/4

Коучинг «Тиімді оқыту әдістемесін тәжірибеге енгізу»

Мектеп мұғалімдеріне «Тиімді оқыту әдістемесін тәжірибеге енгізу» үшін

олқылықтардың орнын толықтыруда   ҚМЖ үлгілерін жасап үйренуіне мүмкіндік беру №130

Кәсіби  қоғамдастықтағы шығармашылық топтар арқылы барлық пән  мұғалімдері  ҚМЖ жасауды меңгереді

І,ІІ,ІІІ деңгейлі 

 Мұғалімдер,мектеп әкімшілігі


қазан

Мектеп  мұғалімдері



Практикалық сабақ бейнежазбасы

ҚМЖ


2/5

Мектеп  мұғалім-дерінің олқылықтардың орнын толықтыруда   ҚМЖ  -ға     оқу мақсаттарын кіріктіру

(әдістемелік көмек)

Мұғалімдердің  жоспар құруда  деңгейлі курс бағдарламасын меңгеруіне   көмек-тесу

Мектеп  мұғалімдері  ІІ-жартыжылдықта мүмкіндігінше орта мерзімді, қысқа мерзімді  жоспарды  тәжірибелеріне енгізеді.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім

мектеп әкімшілігі

Жыл бойы

Мектеп мұғалімдері



Нұсқаулықтар



ӘНХ

2/6

Сенімге бағытталған 

 тренинг

Кәсіби тәжірибесі әртүрлі мұғалімдер  арасында сенімділік қарым-қатынас орнатуға бағытталады.

Мұғалімдер арасында Кәсіби тәжірибе алаңына жұмыс жасауға қолдау көрсетіледі.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалімдер, тренерлер,мектеп     психологы,өзін-өзі тану пән мұғалімі


қазан

Мектеп  мұғалімдері


Психолог

Кері байланыс парақтары




2/7

«Lesson Study»-ге қатысушылардың жұмысын жоспары


Зерттеу әдісін мектеп  мұғалімлерінің  тәжірибесіне  енгізуіне  ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану

Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне зерттеу әдісін қолданып, бірлесіп  сабақ жоспарлау жүргізіледі

Тренерлер


І, ІІ, ІІІ  деңгейлі мұғалімдер 

Жыл бойы

Бейнежазба

Зерттеу сабақтары



Кері  байланыс


2/8

Коучинг 

«Lesson study»  әдісі арқылы  бірлесіп  сабақ жоспарлау және оқыту сапасын жақсарту» (серіктес мектептермен бірлескен  семинар)

Зерттеу әдісін мектеп  мұғалімлерінің  тәжірибесіне  енгізуіне  ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану

Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне зерттеу әдісін қолданып, бірлесіп  сабақ жоспарлау жүргізіледі

Тренерлер

мен

І, ІІ, ІІІ деңгейлі мұғалімдерр

қараша

Кері  байланыс

Бейнежазба

Зерттеу сабақтары




2/9

«Lesson study»  зерттеу сабақтарын  қадағалау  және жазбаларын талдау

( сыныптың өзгерісін қадағалау)

Сабақта мұғалімнің бірлескен зерттеу сабағындағы тиімді оқыту әдісін бақыланады

Мұғалімдер  бірлесіп  сабақ  жоспарлау арқылы кәсіби  деңгейі және  қарым қатынас мәдениеті  дамиды

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім

жыл бойы

Сабаққа қатысу

Сұхбат

Кері  байланыс

Мектеп мұғалімдері


2/10

Өзгеріс енгізуші  топтағы мұғалімдердің  сыни ойлауы мен өзін- өзі реттеу деңгейі

(кәсіби әңгіме)

Мұғалімдердің  оқыту әдістеріне  өзіндік баға беруі, сыни көзқарасы, өзін  реттеу дағдысы дамиды

Мұғалімдерің жеке кәсіби дағдылар қалыптасады және сыни ойлауы артады

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, әдістемелік орынбасары 

желтоқсан

Рефлексиялық қолжазбалар

Мектеп мұғалімдері


2/11

Әлеуметтік және жергілікті  серіктестікті дамытудағы  кәсіби қоғамдастық жұмысы

Ата - аналар және  басқа мектептермен  кәсіби қоғамдастықта бірлескен жұмыс  әрекеті кеңейеді

Жалпы мектепті дамытуда ата -аналар  бірлескен жұмыстың маңызын түсінеді, басқа  мектептермен желілік байланыс жақсарады

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, тәрбие жөніндегі орынбасары,әлеументтік педагог

 Жыл бойы

Интернет

Желілік байланыстар

Кәсіби сайыстар

Мектеп мұғалімдері


2/12

Педагогтардың кәсіби шеберлігі   қалыптастыру - әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың басты шарты

Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады.Бірлесе жұмыс істеу барысында сабақтарына қызығушылықтарын, ынтасын дамыту.

Мұғалімдердің кәсіби      деңгейінің өседі.

Мектеп директоры І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, әдістемелік орынбасары 

.

ақпан

Фотоаппарат, видеокамера, бейнеролик «Команда»

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді




2/13

Пән бірлестіктері бойынша мектепте желілік қоғамдастық құру.


Өзара сенімге бағытталған қарым-қатынас арқылы пікір алмасу, көмек көрсету.

Ақпараттық технологияларды енгізу бойынша шығармашылық топтар жұмысы.

Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады, өзара бірлесіп жұмыс атқаруға дағдыланады, пікір алмасады.

Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер, әдістемелік орынбасары 

ақпан

Интернет желісі,скайп,портал, форум,чат және т.б.

Желілік қоғамдастықтағы электрондық портфолио.

Желілік топтар арасындағы кері байланыс.

Мұғалімдер бөлмесінде орналастырылған «видеотека» бұрышы.

2/14

Коучинг «Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау»               

Бағалау және баға айырмасы туралы түсінік. Формативті және жиынтық бағалаудың маңызы.

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау түсінігі. «Оқушы үні» ұғымы туралы біледі, жиынтық бағалаудың маңыздылығын түсінеді.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі              мұғалім, әдістемелік орынбасары 

ақпан

«Тағы да екілік» бейнеролик. Маркер, постер,түрлі-түсті кағаз,қайшы.

Кері байланыс

2/15

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» түрлерін сабақтарда қолдану .( Ашық сабақтар өткізу)


Оқушылармен тиімді кері байланыс орнату.

 «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» арқылы оқушының қызығушылығын, белсенділігін ынталандыруға және қабілетін аша білуге үйрету.

Оқушылардың өздерінің оқу үдерісіне араластыру.

Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады, оқушылардың  оқуға қызығушылығы, белсенділігі артады.

Оқу ісінің меңгерушісі,

І деңгейлі ұстаз

ақпан

Ақпараттық техникалық құралдар,

ҚМЖ, оқу құралдары.

Оқушылармен, ұстаздармен  кері байланыс,

Бейне материалдар.

2/16

Кәсіби қоғамдастықтағы серіктес мектептер көлемінде шығармашылық топпен  ынталандырушы семинар  ұйымдастыру.

Мұғалімдерді ынталандырып,  қолдау көрсетіледі.

Аудан мектептерімен  бірлескен  кәсіби қоғамдастықтары арқылы  тәжірибе алмасулары жүреді,  желілік байланыс орнайды.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, әдістемелік орынбасары 

наурыз


Кері байланыс


Бейне жазбалар

Мектеп мұғалімдері

мен

басқа  мектеп мұғалімдері

Басқа мектептерімен байланыс.

Сұхбат





2/17

 коучинг

Сыни тұрғыдан ойлауқұралдары. «Ой өзгермей,адам өзгермейді»

Кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады. Зейін,сөйлеу ерекшеліктері тұрғысынан зерттеулердің оқушы үшін пайдасы.

Әңгімелесу, бақылау.


І деңгейлі мұғалім 

наурыз

Жоспар

Видиоролик,маркер,постер , үлестірме материалдар.

Рефлексивтік  есеп

2/18

 Коучинг «Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық»

Мұғалімдер кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы.

Оқудағы көшбасшылықты дамыту.

Көшбасшылық табысты болуының

 6 факторы.

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, әдістемелік орынбасары  

наурыз

Видеороликтер «Команда» 

Рефлексия, жоспар,кеңес








2/19

Тізбектелген сабақтар ұйымдастыру арқылы мұғалімнің оқытудағы тиімділігін (өзгерісін) қадағалау

Мұғалімдер тізбектелген  сабақтар  өткізу барысында өз сабақтарындағы  оқыту әдістерінің  өзгерісін бақылайды

Мұғалімдер үздіксіз кәсіби  дамуындағы  өзгерісін тізбектелген  сабақтар тәжірибесінде  көрсете алады

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім

Наурыз, сәуір.

Сабаққа қатысу



Сұхбат


Кері байланыс


Мектеп мұғалімдері

2/20

Шебер сынып

.Дарынды және талантты балалармен оқыту.

2.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін көтеру.

Мұғалімдер дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын біледі.

Дарынды оқушылармен жұмыс жақсарады.

Шараларға қатысады, талдау жасалады.

АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғындырады.

АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады.

І деңгейлі мұғалімдер


сәуір

АКТ құралдары,

Бағдарлама, нұсқаулық, видеокамера, бейнероликтер

Кері байланыс, бағалау парағы.



3/1

Сапалы білім - құзырлы мұғалім  табысы.

Мектепшілік бақылаудағы кестеге сәйкес сыныптарды бақылауға алады.

Табыс критерийларын  есепке ала отырып,  сынып үлгерімін  көтеріледі.

Пән мұғалімдері мен  І,ІІ,ІІІ деңгейлі           мұғалім, әдістемелік орынбасары 

Жыл бойы

Сауалнама, бақылау жұмыстары,  сабақтар,

диаграмма

Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар


3/2

Тәжірибедегі  тиімді оқытудың нәтижесі қандай, мұғалімді кәсіби дамыту арқылы  өзін -өзі реттеуі, сыни ойлауына  қол жеткізе алдық па?

(мектептің дамуындағы  өзгеріс нәтижесі)

Мектепте жүргізілген тәжірибе нәтижесінде мұғалімнің кәсіби  дамуы арқылы оқыту мен оқуды жақсартуға өзгеріс енгізіледі

Тәжірибе нәтижесінде   табысты мектепке жетудің қадамдары жасалды, енгізілген өзгеріс- табысты мұғалім ХХІ ғасырда табысты  оқушыны даярлай алады

І,ІІ,ІІІ деңгейлі  мұғалім, әдістемелік орынбасары 

мамыр

Нәтижені талдау




Ұжымның шешімі

Мектеп  ұжымы


3/4

Аудандық семинар.

«Білім берудегі өзгеріс-заман талабы»

өзгеріс енгізу шығармашылық тобының есебі


Кәсіби даму бағытындағы мұғалімдердің жұмыстары бағаланып, тиісті қорытынды шығарылады. Кәсіби, желілік  қоғамдастықтағы мұғалімдермен өзара тәжірибе алмасады, пікір алмасады, әдістемелік көмек көрсетіледі.

Желілік топтар арасындағы кері байланыс.

Әдістемелік орынбасары 

мамыр

Нұсқаулықтар, жоспар, АКТ құралдары,ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ,

«Білім берудегі өзгеріс-заман талабы»

көрмесі,

БАҚ-ғы  мақала .

Бейнефильм.
















Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив