МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ (МДЖ)
«БЕКІТЕМІН»
Алматы облысы Ескелді ауданы«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясымектепке дейінгі
шағын-орталығымен»КММ
директоры
_________________ Ұ.Ә.Тазабеков
«___» ________ 2020/2021 оқу жылы
МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ (МДЖ)
БАСЫМДЫҒЫ: Оқушылардың функционалды сауаттылықтарын дамыту арқылы білім сапасын көтеру
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДАҒЫ МАҚСАТЫ | Күтілетін нәтиже |
* Жеке тұлғаны дамытуға бағытталған сапалы біліммен қамтамасыз ету | * Оқушылардың пәнді терең түсіну қабілеті дамиды, алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана біледі.
|
МДЖ-да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді бағалау (эвалюациялау)
2021-2022 оқу жылы
№ | Іс-шара | Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Жауапты | мерзімі | Ресурстар | мониторинг | |||||
1/1 | «Таллис» сауалнамасы.Мектеп оқушыларынан, ата -аналарынан, мұғалімдерінен сауалнама алу. | Мектепті дамытуда ата- ана, оқушы, мұғалім кері байланысын қолдана білу. | Сауалнама арқылы мектепті дамытудағы негізгі мәселелер анықталады және шешімін табады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, тренер мектеп әкімшілік | Жыл бойы | Сауалнама (алынған сауалнамалармен салыстыру) диаграмма | Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар | |||||
1/2 | «Кәсіби тәжірибе алаңы» қоғамдастығының жұмыс жоспарын құру және талдау (МДЖ) | Мектептің даму жоспары және атқарылатын жұмыстармен танысады. | «Кәсіби тәжірибе алаңы» жоспары құрылады. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалімдер,тренерлер әдістемелік орынбасары | қыркүйек | Кәсіби құзыреттілік талаптары Қоғамдастық жоспары Мектеп мұғалімдері | МДЖ жоспары | |||||
1/3 | Педагогикалық кеңес өткізу. | Мектеп ұжымын даму жоспарына енгізуге бағытталған ұсыныстармен таныстыру. Тәлімгерлерді бекіту туралы педкеңеске ұсыныс енгізу | Мектеп ұжымы даму жоспарымен танысады. | Мектеп директоры, әдістемелік орынбасары | қыркүйек | Мектеп мұғалімдері, таныстырылым-слайд. | Хаттама. «Тәлімгерлікті бекіту» туралы бұйрық. | |||||
1/4 | Жаңа үлгідегі Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы. | Ата-аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихаттау | Ата–аналардың 100 % мектепке енгізілетін өзгерісті қолдайды | Мектеп директоры, сынып жетекшілер, тәрбие жөніндегі орынбасалары | қыркүйек | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Басшыға арналған нұсқаулық Ата-аналар. | Zoom платформасы Хаттама. | |||||
1/5 | Қоғамдастық жұмысы. | Телефон байланыстары желілік қоғамдастығын құру Электрондық хат алмасуды ынталандыру Электрондық жарнамалық аңдатпаларды тарату | Әріптестер арасында үнемі желілік тәжірибелік қарым-қатынас орнатылды (электрондық пошта, Skype ,Agent арқылы). | І,ІІ,ІІІ деңгейлік курстан өткен мұғалімдер, тренерлер | Үшінші апта | Электронды пошта. | Кездесу фотолары, видео материалдар, электрондық пошта, zoom платформасы | |||||
1/6 | Тәлімгерлердің және коуч- топтың кеңесі. | Өзгеріс енгізуге бағытталған тәлімгерлік пен коучинг жұмысын жандандыру. | Тәлімгерлік пен өзгеріс енгізуші топтардың (коуч- топ жетекшілері) бірлесіп жұмыс жүргізеді. Кәсіби қоғамдастықта білім алушылар сұрақтары анықталады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалімдер әдістемелік орынбасары . | Үшінші апта | «Коучинг пен тәлімгерлік» бейнеролик. Слайд презентациялар | Тәлімгерлік жоспары | |||||
2/1 | Кәсіби қоғамдастықтың отырысы. | Күнделікті сабақтарға қатысу, нәтижелерін талдау және жаңа технология элементтерін пайдалануға ұсыныс беру. Коучинг пен мониторинг бағдарламасын жоспарлау. | Сабақ талдауда мұғалімге қойылатын талаптар белгіленеді. Коучинг жоспарларымен танысады. | І деңгейлік мұғалімдер, тренерлер, мектеп әкімшілігі | Қыркүйек- | Басшыға арналған нұсқаулық. Педагогикалық қызметкерлеріне қойылатын ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТАЛАПТАРЫ. | Жоспар. Сабақты талдау үлгісі. | |||||
2/2 | Сабақты зерттеу- заман талабы | Мектеп мұғалімдеріне таныстырлады | Мектеп мұғалімдері сабақты зерттеу әдісімен танысып, өз тәжірибелеріне қолданады | Тренерлер І, ІІ, ІІІ деңгейлі мұғалімдер әдістемелік орынбасары | қыркүйек | таныстырлым | Кері байланыс | |||||
2/3 | Іс әрекетті зерттеу қатысушылардың жұмысын жоспары | Зерттеу әдісін мектеп мұғалімлерінің тәжірибесіне енгізуіне ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану | Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне іс әрекетті зерттеу әдісін қолданып, сабақ жоспарлау жүргізіледі | Тренерлер І, ІІ, ІІІ деңгейлі мұғалімдер, әдістемелік орынбасары | қыркүйек | Бейнежазба Зерттеу сабақтары | Кері байланыс | |||||
2/4 | Коучинг «Тиімді оқыту әдістемесін тәжірибеге енгізу» | Мектеп мұғалімдеріне «Тиімді оқыту әдістемесін тәжірибеге енгізу» үшін олқылықтардың орнын толықтыруда ҚМЖ үлгілерін жасап үйренуіне мүмкіндік беру №130 | Кәсіби қоғамдастықтағы шығармашылық топтар арқылы барлық пән мұғалімдері ҚМЖ жасауды меңгереді | І,ІІ,ІІІ деңгейлі Мұғалімдер,мектеп әкімшілігі | қазан | Мектеп мұғалімдері Практикалық сабақ бейнежазбасы | ҚМЖ | |||||
2/5 | Мектеп мұғалім-дерінің олқылықтардың орнын толықтыруда ҚМЖ -ға оқу мақсаттарын кіріктіру (әдістемелік көмек) | Мұғалімдердің жоспар құруда деңгейлі курс бағдарламасын меңгеруіне көмек-тесу | Мектеп мұғалімдері ІІ-жартыжылдықта мүмкіндігінше орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарды тәжірибелеріне енгізеді. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім мектеп әкімшілігі | Жыл бойы | Мектеп мұғалімдері Нұсқаулықтар | ӘНХ | |||||
2/6 | Сенімге бағытталған тренинг | Кәсіби тәжірибесі әртүрлі мұғалімдер арасында сенімділік қарым-қатынас орнатуға бағытталады. | Мұғалімдер арасында Кәсіби тәжірибе алаңына жұмыс жасауға қолдау көрсетіледі. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалімдер, тренерлер,мектеп психологы,өзін-өзі тану пән мұғалімі | қазан | Мектеп мұғалімдері Психолог | Кері байланыс парақтары | |||||
2/7 | «Lesson Study»-ге қатысушылардың жұмысын жоспары | Зерттеу әдісін мектеп мұғалімлерінің тәжірибесіне енгізуіне ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану | Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне зерттеу әдісін қолданып, бірлесіп сабақ жоспарлау жүргізіледі | Тренерлер І, ІІ, ІІІ деңгейлі мұғалімдер | Жыл бойы | Бейнежазба Зерттеу сабақтары | Кері байланыс | |||||
2/8 | Коучинг «Lesson study» әдісі арқылы бірлесіп сабақ жоспарлау және оқыту сапасын жақсарту» (серіктес мектептермен бірлескен семинар) | Зерттеу әдісін мектеп мұғалімлерінің тәжірибесіне енгізуіне ықпал жасау, негізгі пәндерге қолдану | Мектеп мұғалімдері өз тәжірибелеріне зерттеу әдісін қолданып, бірлесіп сабақ жоспарлау жүргізіледі | Тренерлер мен І, ІІ, ІІІ деңгейлі мұғалімдерр | қараша | Кері байланыс | Бейнежазба Зерттеу сабақтары | |||||
2/9 | «Lesson study» зерттеу сабақтарын қадағалау және жазбаларын талдау ( сыныптың өзгерісін қадағалау) | Сабақта мұғалімнің бірлескен зерттеу сабағындағы тиімді оқыту әдісін бақыланады | Мұғалімдер бірлесіп сабақ жоспарлау арқылы кәсіби деңгейі және қарым қатынас мәдениеті дамиды | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім | жыл бойы | Сабаққа қатысу Сұхбат Кері байланыс | Мектеп мұғалімдері | |||||
2/10 | Өзгеріс енгізуші топтағы мұғалімдердің сыни ойлауы мен өзін- өзі реттеу деңгейі (кәсіби әңгіме) | Мұғалімдердің оқыту әдістеріне өзіндік баға беруі, сыни көзқарасы, өзін реттеу дағдысы дамиды | Мұғалімдерің жеке кәсіби дағдылар қалыптасады және сыни ойлауы артады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | желтоқсан | Рефлексиялық қолжазбалар | Мектеп мұғалімдері | |||||
2/11 | Әлеуметтік және жергілікті серіктестікті дамытудағы кәсіби қоғамдастық жұмысы | Ата - аналар және басқа мектептермен кәсіби қоғамдастықта бірлескен жұмыс әрекеті кеңейеді | Жалпы мектепті дамытуда ата -аналар бірлескен жұмыстың маңызын түсінеді, басқа мектептермен желілік байланыс жақсарады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, тәрбие жөніндегі орынбасары,әлеументтік педагог | Жыл бойы | Интернет Желілік байланыстар Кәсіби сайыстар | Мектеп мұғалімдері | |||||
2/12 | Педагогтардың кәсіби шеберлігі қалыптастыру - әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың басты шарты | Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады.Бірлесе жұмыс істеу барысында сабақтарына қызығушылықтарын, ынтасын дамыту. | Мұғалімдердің кәсіби деңгейінің өседі. | Мектеп директоры І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары . | ақпан | Фотоаппарат, видеокамера, бейнеролик «Команда» | Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді | |||||
2/13 | Пән бірлестіктері бойынша мектепте желілік қоғамдастық құру. | Өзара сенімге бағытталған қарым-қатынас арқылы пікір алмасу, көмек көрсету. Ақпараттық технологияларды енгізу бойынша шығармашылық топтар жұмысы. | Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады, өзара бірлесіп жұмыс атқаруға дағдыланады, пікір алмасады. | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер, әдістемелік орынбасары | ақпан | Интернет желісі,скайп,портал, форум,чат және т.б. Желілік қоғамдастықтағы электрондық портфолио. | Желілік топтар арасындағы кері байланыс. Мұғалімдер бөлмесінде орналастырылған «видеотека» бұрышы. | |||||
2/14 | Коучинг «Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» | Бағалау және баға айырмасы туралы түсінік. Формативті және жиынтық бағалаудың маңызы. | Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау түсінігі. «Оқушы үні» ұғымы туралы біледі, жиынтық бағалаудың маңыздылығын түсінеді. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | ақпан | «Тағы да екілік» бейнеролик. Маркер, постер,түрлі-түсті кағаз,қайшы. | Кері байланыс | |||||
2/15 | «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» түрлерін сабақтарда қолдану .( Ашық сабақтар өткізу) | Оқушылармен тиімді кері байланыс орнату. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» арқылы оқушының қызығушылығын, белсенділігін ынталандыруға және қабілетін аша білуге үйрету. Оқушылардың өздерінің оқу үдерісіне араластыру. | Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады, оқушылардың оқуға қызығушылығы, белсенділігі артады. | Оқу ісінің меңгерушісі, І деңгейлі ұстаз | ақпан | Ақпараттық техникалық құралдар, ҚМЖ, оқу құралдары. | Оқушылармен, ұстаздармен кері байланыс, Бейне материалдар. | |||||
2/16 | Кәсіби қоғамдастықтағы серіктес мектептер көлемінде шығармашылық топпен ынталандырушы семинар ұйымдастыру. | Мұғалімдерді ынталандырып, қолдау көрсетіледі. | Аудан мектептерімен бірлескен кәсіби қоғамдастықтары арқылы тәжірибе алмасулары жүреді, желілік байланыс орнайды. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | наурыз | Кері байланыс Бейне жазбалар Мектеп мұғалімдері мен басқа мектеп мұғалімдері | Басқа мектептерімен байланыс. Сұхбат | |||||
2/17 | коучинг Сыни тұрғыдан ойлауқұралдары. «Ой өзгермей,адам өзгермейді» | Кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады. Зейін,сөйлеу ерекшеліктері тұрғысынан зерттеулердің оқушы үшін пайдасы. | Әңгімелесу, бақылау. | І деңгейлі мұғалім | наурыз | Жоспар Видиоролик,маркер,постер , үлестірме материалдар. | Рефлексивтік есеп | |||||
2/18 | Коучинг «Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық» | Мұғалімдер кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы. Оқудағы көшбасшылықты дамыту. | Көшбасшылық табысты болуының 6 факторы. | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | наурыз | Видеороликтер «Команда» | Рефлексия, жоспар,кеңес | |||||
2/19 | Тізбектелген сабақтар ұйымдастыру арқылы мұғалімнің оқытудағы тиімділігін (өзгерісін) қадағалау | Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізу барысында өз сабақтарындағы оқыту әдістерінің өзгерісін бақылайды | Мұғалімдер үздіксіз кәсіби дамуындағы өзгерісін тізбектелген сабақтар тәжірибесінде көрсете алады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім | Наурыз, сәуір. | Сабаққа қатысу Сұхбат Кері байланыс | Мектеп мұғалімдері | |||||
2/20 | Шебер сынып .Дарынды және талантты балалармен оқыту. 2.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін көтеру. | Мұғалімдер дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын біледі. | Дарынды оқушылармен жұмыс жақсарады. Шараларға қатысады, талдау жасалады. АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғындырады. АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады. | І деңгейлі мұғалімдер | сәуір | АКТ құралдары, Бағдарлама, нұсқаулық, видеокамера, бейнероликтер | Кері байланыс, бағалау парағы. | |||||
3/1 | Сапалы білім - құзырлы мұғалім табысы. | Мектепшілік бақылаудағы кестеге сәйкес сыныптарды бақылауға алады. | Табыс критерийларын есепке ала отырып, сынып үлгерімін көтеріледі. | Пән мұғалімдері мен І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | Жыл бойы | Сауалнама, бақылау жұмыстары, сабақтар, диаграмма | Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар | |||||
3/2 | Тәжірибедегі тиімді оқытудың нәтижесі қандай, мұғалімді кәсіби дамыту арқылы өзін -өзі реттеуі, сыни ойлауына қол жеткізе алдық па? (мектептің дамуындағы өзгеріс нәтижесі) | Мектепте жүргізілген тәжірибе нәтижесінде мұғалімнің кәсіби дамуы арқылы оқыту мен оқуды жақсартуға өзгеріс енгізіледі | Тәжірибе нәтижесінде табысты мектепке жетудің қадамдары жасалды, енгізілген өзгеріс- табысты мұғалім ХХІ ғасырда табысты оқушыны даярлай алады | І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім, әдістемелік орынбасары | мамыр | Нәтижені талдау Ұжымның шешімі | Мектеп ұжымы | |||||
3/4 | Аудандық семинар. «Білім берудегі өзгеріс-заман талабы» өзгеріс енгізу шығармашылық тобының есебі | Кәсіби даму бағытындағы мұғалімдердің жұмыстары бағаланып, тиісті қорытынды шығарылады. Кәсіби, желілік қоғамдастықтағы мұғалімдермен өзара тәжірибе алмасады, пікір алмасады, әдістемелік көмек көрсетіледі. | Желілік топтар арасындағы кері байланыс. | Әдістемелік орынбасары | мамыр | Нұсқаулықтар, жоспар, АКТ құралдары,ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ, | «Білім берудегі өзгеріс-заман талабы» көрмесі, БАҚ-ғы мақала . Бейнефильм. | |||||