05
май
2022
Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың түсініп оқу дағдысын қалыптастыруда қандай әдістер тиімді
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп гимназиясында сабақты зерттеу үдерісі бойынша жаратылыстану пән мұғалімдерінен топ құрылып,7 « б» сыныбын І тоқсан қорытындысы бойынша нысана сынып ретінде таңдалып алып,сабақты зерттеу үдерісі жүргізілді.
Зерттеу сұрағы: «Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың түсініп оқу дағдысын қалыптастыруда қандай әдістер тиімді».
Мақсаты: Оқушылардың деңгейін саралай отырып, топты ұйымдастыруда көсбасшылыққа тарту арқылы сыныптың білім сапасын арттыру.
Осы зерттеу сұрағын іске асыру барысында «ДЖИКСО ,Галерея, Веер» әдістері қолдануда.Жыл бойына 4 айналымды жоспар құрылып,жұмыс жүргізілуде.
Зерттеу сұрағы: «Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың түсініп оқу дағдысын қалыптастыруда қандай әдістер тиімді».
Мақсаты: Оқушылардың деңгейін саралай отырып, топты ұйымдастыруда көсбасшылыққа тарту арқылы сыныптың білім сапасын арттыру.
Осы зерттеу сұрағын іске асыру барысында «ДЖИКСО ,Галерея, Веер» әдістері қолдануда.Жыл бойына 4 айналымды жоспар құрылып,жұмыс жүргізілуде.