Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың түсініп оқу дағдысын
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп гимназиясында сабақты зерттеу үдерісі бойынша жаратылыстану пән мұғалімдерінен топ құрылып,7 « б» сыныбын І тоқсан қорытындысы бойынша нысана сынып ретінде таңдалып алып,сабақты зерттеу үдерісі жүргізілді. Зерттеу сұрағы: «Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың түсініп оқу дағдысын қалыптастыруда қандай әдістер тиімді». Мақсаты: Оқушылардың деңгейін саралай отырып, топты ұйымдастыруда көсбасшылыққа тарту арқылы сыныптың білім сапасын арттыру. Осы зерттеу сұрағын